Eigenlijk is het gewoon een kwestie van doen. Structureel tijd investeren om je papierwerk op orde te houden.
Marloes
De gesprekken met jullie zijn de spiegel geweest die ik nodig had. ‘Over Rood’. Rood is de basiskleur die staat voor levenslust, kracht, energie, hartstocht, actie, prestatie, strijdvaardigheid, oorzettingsvermogen en wilskracht. Alles waar deze kleur voor staat, heb ik in huis. Ik hoef allen maar opnieuw te kiezen.
Ilse

Jaarverslag 2017 Over Rood

Inleiding door Peter van Bergen

Dankbaar en trots ben ik. In twee jaar tijd gegroeid van 1 naar 12 vestigingen. In 2017 meer cliënten geholpen als in alle jaren daarvoor. Een NPS van meer dan 60. Meer dan 90% van de cliënten beveelt Over Rood aan en een dikke 8 als rapportcijfer van onze klanten. Wauw. Het team van Over Rood heeft een heel mooie prestatie neergezet. En dat zonder noemenswaardige groeipijnen. Het is een voorrecht leiding te mogen geven aan zo’n mooie organisatie. Waar discussies niet gaat om macht en geld maar om hoe Over Rood haar klanten nog beter kan helpen. Meer impact kan maken. We elkaar kunnen helpen om verder te komen. Waar iedereen elke dag gaat voor het resultaat. Voor de cliënten.

Lees verder in het Jaarverslag Over Rood 2017 V1.0