Ik heb lang genoeg gehangen, heb nu weer grip op mijn eigen toekomst.
John
De gesprekken met jullie zijn de spiegel geweest die ik nodig had. ‘Over Rood’. Rood is de basiskleur die staat voor levenslust, kracht, energie, hartstocht, actie, prestatie, strijdvaardigheid, oorzettingsvermogen en wilskracht. Alles waar deze kleur voor staat, heb ik in huis. Ik hoef allen maar opnieuw te kiezen.
Ilse

Jaarverslag 2015 Over Rood

Het jaarverslag van Over Rood over 2015 is er! Lees alles over de ontwikkelingen, onze drijfveren, de cijfers en resultaten en vooral de verhalen van onze cliënten. Dat is tenslotte waar we het voor doen!

Een mooi jaar voor Over Rood

Voor Over Rood was 2015 een heel mooi jaar. Het jaar begon met het spannende proces van het aanvragen van een subsidie voor landelijke uitrol van Over Rood. De aanpak van Over Rood heeft zich in Utrecht, Woerden en Stichtse Vecht bewezen. De subsidieregeling “ter stimulering van activiteiten die een duurzame bijdrage leveren aan het tegengaan van armoede- en schuldenproblematiek” sloot naadloos aan bij de fase waarin Over Rood zich bevindt en bij haar ambities. Over Rood is dan ook enorm verheugd en dankbaar dat de subsidie in juni 2015 aan haar is verstrekt.

Lees verder in het jaarverslag
Jaarverslag Over Rood 2015